Hva skjer hos oss hvis det blir en sammenslåing ?

Henviser til rapport fra sammenslåingsgruppa " Rapport".

Hei.

Som dere sikkert har fått med dere så har vi hatt en sammenslåingsgruppe igang et års tid. Gruppa har bestått av IL Mogutten - Sand IF - Austvatn FK og Bruvoll BK & vel. 

På bakgrunn av møtene som har vært så har gruppa kommet frem til en rapport som ligger her på siden. Det vil bli felles ekstraordinært årsmøte for lagene den 11.11.15. Etter disse møtene blir det et felles ekstraordinært  møte hvor vi skal velge et intrimstyre. Intrimstyre skal da jobbe videre med å planlegge driften av den nye klubben. Fra 1.1.17 vil det i såfall bli et årsmøte hvor den nye klubben starter opp. Kommer mer om dette siden. 

Hva betyr så dette for oss i Bruvoll.  Vi har i vår lov bestemt at hvis Bruvoll BK blir nedlagt eller sammenslått med andre så skal klubbhuset  beholdes av  Bruvoll Vel som et forsamlingslokale, og hvor fotballen får anledning til å leie seg inn ved kamper.  Vi må altså velge oss et styre i  Bruvoll Vel som tar seg av vel sakene i grenda og som leier ut og tar vare på huset. Banene vil bli driftet av det nye laget

Vi har også en løypemaskin - scooter- løypenett - garasje og skihytte under oppføring. Hva med dette.  Det er egentlig opp til alle medlemmene i velet å bestemme hva som skal skje med dette. Da må dere møte opp må det ekstraordinære årsmøte den 11.1. i idrettshallen, og si deres  mening  Vi har gjort et overslag og mener at det vil koste oss  ca. 150. - 200.000.- pr. år å drifte klubbhuset- løypenett - scooter og løypemaskin. Har da tatt med forsikringer og strøm, samt bensin/diesel - kommunale avgifter. Greier vi å skaffe folk til å drifte dette ? Greier vi å skaffe penger til dette ?.  Det er mye å tenke på og jeg håper at vi kan få noen innspill rundt dette, samt at folk møter opp på møtene som blir, og spesielt da den 11.11.15 kl. 1800 i idrettshallen.

Leder 

 

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift